U sklopu projekta UčiMO MIR, podržanog od strane PRO-Budućnost kroz program malih grantova, Youth for Peace u saradnji s organizacijom Mostar Summer Youth Programme (MSYP), implementirao je dva modula LAB obuke za srednjoškolce, prvi modul 05. – 06. 11. 2022. te drugi 03. – 04. 12. 2022. godine. Učesnici LAB-a su 30 srednjoškolaca iz sedam srednjih škola iz Mostara. LAB program je koncipiran tako da se u jutarnjim satima održavaju časovi iz predmeta fizika, hemija i biologija, a zatim praktični rad iz pomenutih predmeta. Poslijepodnevni sati rezervirani su za radionice. Cilj radionica je da se kod učenika potakne interkulturalni dijalog, razvoj kritičkog mišljenja, te im se daje prilika sa podijele mišljenja o njihovom viđenju društva u kojemu žive. LAB radi po modelu neformalne multietničke edukacije, gdje srednjoškolci iz raznih etničkih grupa, zajedno uče kroz radionice, te praksu iz područja prirodnih znanosti. Kroz ovaj projekt, osim što se ruše nacionalne barijere u školstvu, mladima se daju prilike da dobiju kvalitetno praktično obrazovanje u području biologije, hemije i fizike, koje trenutno ne mogu dobiti kroz nacionalni plan i program.
Teme prvog modula LAB-a iz spektra softskills bile su: medijska pismenost, govor mržnje, te identiteti. Pristup međuetničkom dijalogu sa srednjoškolcima je bio indirektan, ali se o temama identiteta i govora mržnje izravno govorilo kroz primjere iz bosanskohercegovačkog društva kao i kako se govor mržnje i pitanje identiteta odražava na međuetničke odnose i tenzije. Kroz jačanje medijske pismenosti, mladi su osnaženi kako bi bili otporniji na medijske manipulacije koje su često u službi etnonacionalnih narativa.
U okviru drugog LAB-a organizovana je posjeta Zemaljskom muzeju u Sarajevu te su održane radionice na teme dijaloga i društvene kohezije. Tijekom radionice o dijalogu i društvenoj koheziji mladi su se po prvi put upoznali s ova dva koncepta u okviru izgradnje mira. Definicija dijaloga kao i razlika između dijaloga, diskusije i debate predstavljeni su kroz grupni rad i vježbe. Dijalog i njegovih osnovnih 10 principa je kontekstualizirano kako u svakodnevnom životu, tako i aspektu društvenih grupa, uključujući i etničke. Govoreći o dijalogu među različitim društvenim grupama, mladima je predstavljen i koncept društvene kohezije, te izazovi sličnosti i različitosti. I ovaj put se govorilo o međuetničkom dijalogu, potrebi razumijevanja različitih i/ili suprotstavljenih perspektiva u izgradnji mira.